FAQ

Heb je een vraag? Lees dan eerste onze Frequently Asked Questions. Misschien staat het antwoord hier tussen. Heb je toch niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact met op ons door een mailtje te sturen of het contactformulier in te vullen.

Inklapbare content

Wat is de levertijd van een gepersonaliseerd product?

Hebben we het artikel in ons atelier op voorraad? Dan is de levertijd van een gepersonaliseerd artikel 1 tot 2 weken afhankelijk van de drukte. Let op: het kan zijn dat wij het pakketje op tijd hebben verstuurd, maar de postdienst er door omstandigheden langer over doet. Het is verstandig om hier rekening mee te houden.

Mag ik een gepersonaliseerd product retourneren?

Nee, een gepersonaliseerd product is zoals de naam al aangeeft 'gepersonaliseerd'. Dit betekent dat, zodra wij aan de slag gaan met je product, niet meer kunt afzien van de koop of kunt retourneren. Tenzij er iets mis is met je product natuurlijk, dan horen we het graag :)

Ik wil een andere kleur of lettertype kan dat?

Er zijn oneindig veel mogelijkheden. De meeste mogelijkheden staan aangegeven bij het product, denk aan de kleur van het product en het soort lettertype. Staat hier niet bij wat je zoekt of wil je graag iets anders zien? Dan mag je ons altijd een mailtje sturen. We denken graag met je mee!

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden bij de checkout berekend op basis van gewicht. Past jouw bestelling door de brievenbus? Dan bedragen de verzendkosten €4,25 in NL en €10,00 in BE. Moet jouw bestelling met de pakketdienst mee? Dan bedragen de verzendkosten €6,25 in NL en €14,00 in BE. Je bestelling wordt gratis verzonden wanneer je totale bestelbrag (exclusief verzendkosten) boven de €80 in NL en €100 in BE uitkomt. De gratis verzending wordt automatisch toegepast bij het afrekenen.

Ik woon in de buurt, kan ik mijn pakketje ophalen?

Woon je toevallig in de buurt van onze locatie in Strijen? Dan is het mogelijk je bestelling, in overleg, op te halen. Het is dan handig ons eerst een berichtje te sturen voor je op bestellen drukt.

Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?

Jammer dat het antwoord op jouw vraag hier niet tussen staat. We willen je wel graag verder helpen. Stuur je ons een berichtje naar info@minimuisje.nl? We proberen binnen 48 uur te reageren!

FOLLOW